annalinda

Alla inlägg under april 2010

Av Linda - 29 april 2010 13:15

Sitter vid Henkes data nu, kom nyss från skolan. Mådde inte alls nå bra och huvudet har börjat jävlas igen.. att ha ont i huvudet är bland der jobbigaste jag vet, plus att det är jobbigt att inte veta varför det blir såhär. Det kan vara migrän, men helt säkert är det inte. Hoppas bara att det går över med tiden, för det har faktiskt blivit lite bättre. :)


Nu ska jag bara vänta tills vi får skjuts hem till Rengsjö och då ska jag försöka plugga lite, eller om jag gör det ikväll. x)


//Linda

Av Linda - 26 april 2010 18:34

Har en jävla massa plugg att göra.. Längtar verkligen tills sommarlovet och när allt är gjort! Om man bara kunde blunda en liten stund och sedan öppna ögonen så är sommaren här.


Idag gick det faktiskt väldigt fort i skolan :) hoppas det fortsätter så hela veckan. Blir inte så mkt skrivet här nu när det är så mkt att göra.. Men ska skriva mer när jag får tid :)


Nu ska jag i alla fall plugga! igen..


//Linda  

Av Linda - 19 april 2010 21:15

Gjorde matteprovet idag, och fy fan va svårt det var... skulle ha pluggat mer men såklart så orkade jag inte. Plus att jag glömde boken i skåpet över helgen. Vet i alla fall att jag hade ett rätt och det är ju alltid något x)


I fredag var det väldigt kul :) var på tranan med Rebecca och träffade Jennifer där, tack för en rolig kväll som måste göras om nån gång :D


Ne nu ska jag se på tv och sen sova :)


// Linda

Av Linda - 14 april 2010 19:52

Hade prov i samhälle idag och det gick faktiskt bra :) I morgon blir det en dryg dag, slutar kl 4. Men sen är det äntligen fredag och tranan med rebecca :) Men först matte prov... 


Har inte så mkt mer å säga :P


//Linda

Av Linda - 13 april 2010 20:40

Känns som det är väldigt mkt att göra i skolan nu.. har ett prov i motgon och ett på fredag. Och det som glr det hela mkt värre är att den ena provet är ett matteprov, fy fan...

Men jag längtar till fredag fast det är prov för då är det tranan och jag har inte vart där på typ ett år nu, ska bli riktigt kul faktiskt :)

 

Måste fortsätta att plugga nu, och plugga ska jag göra i morgon med fast hemma hos Henke för hans data är mkt bättre än min, och för att jag hällre är där för jag saknar honom x) och när jag endå nämner han så lägger ja in en bild på han<3333


  


//Linda

Av Linda - 10 april 2010 21:05

Har inte skrivit på ett tag nu, har varit ute den största delen av dagarna. Har faktiskt varit skönt väder, förutom idag då. Har varit med Henke de här dagarna :) Nu sitter han och spelar tv-spel och snart börjar Djävulen bär Prada, har inte sett den förr så ska se om den e nå bra :P


Har inte pluggat nå som jag igentligen borde ha gjort, men ska försöka göra de i morgon. Jag hinner nog inte med allt men lite i alla fall. På måndag börjar skolan igen så i morgon är det den sista lediga dagen... Vill verkligen inte till skolan.



//Linda

Av Linda - 5 april 2010 13:17

Vaknade kl 12:00 i morse och var fortfarande trött fast jag inte gick och la mig nå överdrivet sent igår. Fast jag fattar inte hur jag kan sova så länge, men på nått sätt så blir de bara så när jag sover själv. Är i alla fall fortfarande trött och seg i kroppen, tror jag börjar dra på mig en förkyldning också. Gör lite ont i halsen men hoppas att det inte blir värre än så.

 

Igår spelade vi som sagt bingolotto och jag trodde inte att vi skulle vinna, men när jag spelade bingo nr 3 så hade vi 4 nummer på raden där man kan vinna 250 000 eller om det var 25 000, en 4 nummer på jackpot och 4 på en ny bingolott. Så klart vart det en ny jävla bingolott... När man äntligen vinner så är det bara en ny lott som är värd typ 40 kr. Fast vi fick chansen att spela på färgfemman, men när vi ringde så kom vi aldrig fram. Men den som kom fram hade en jävla dubbellott så den vann 2 bilar och en massa annat...fan :(

 

Vet inte alls vad jag ska hitta på idag, blir väl att jag pluggar lite kanske och går och längtar tills i morgon när Henke kommer hem igen :)

Kanske att jag tar en promenad med, fast de e så grått och trist ute..

 

//Linda

Av Linda - 4 april 2010 21:01

 Sitter och kollar på bingolotto med familjen nu, vi har en lott men tror inte att vi vinner någonting. Fast det fattades ju bara ett nummer så hade vi vunnit en volvo, men såklart så vart de inget. Plus att jag tycker att det bara är gammalt (äldre) folk som vinner. Det skulle i alla fall kännas väldigt bra att vinna en resa långt bort till värmen eller en massa pengar.

 

Älsklingen är i fjällen och åker skidor, saknar han<3 Fast han kommer hem på tisdag igen :)

 

Ja det här var mitt första inlägg, får se hur mycket skrivet de blir här :P

 


//Linda

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linda, 19 år snart 20. Här kommer jag skriva om min vardag men tänkte även använda bloggen till att lägga ut lite målningar och skisser, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards