annalinda

Alla inlägg under juni 2010

Av Linda - 28 juni 2010 21:30

Nu har det vart varmt i flera dagar, så skönt! :) Hoppas att sommaren fortsätter såhär. På midsommarafton hade vi ganska tur med vädret för på kvällen när vi grillade och hade trevligt så kom solen fram och det vart jätte skönt ute. Natten vart väldigt lång och somnade brevid en full Henke runt 5 tiden på natten, men det var en trevlig dag/natt i alla fall :)


Idag har jag jobbat första dagen av tre veckor här i rengsjö. Trodde att jag skulle bli utan jobb i år men en dag förra veckan så ringde dom från kommunen och frågade om jag ville ha jobb, och jag tackade ja på en gång (pengar!) Idag så har jag tränat småbarn på fotbollsskolan här i rengsjö från klockan 11.00 till 14.00 och det ska jag fortsätta med den här veckan, men jag vet inte vad jag ska göra nästa vecka men de får jag väl reda på så småning om :)


Det var allt jag hade att säga just nu :)


// Linda

Av Linda - 20 juni 2010 20:08

hej, sitter och väntar på att klockan ska bli nio, tänkte ta och kolla på en film då och ta det lugnt. Henke kom förbi ca 2 timmar och sen åkte han igen för att umgås med markus men i morgon ska jag åka till han och mysa med han, han är för gosig han<3

 

Idag har jag faktiskt namnsdag så jag bakade en rulltårta som vi fikade på, väldigt gott var det faktiskt. När Henke var här så åkte vi iväg till en liten sjö, gud vad fint det var där när solen sken på vattnet och det var alldeles vindstilla. Fast vattnet var väldigt kallt, inte för att jag hade tänkt bada där men man vill ju att man ska kunna bada på andra ställen snart, annars är det inte någon riktig sommar om man inte badar :)

 

Men nu ska jag nog ta mig något att äta :) ha en bra kväll!

 

 

 

//Linda

Av Linda - 19 juni 2010 22:51

Är förkyld nu igen och har vart det i ca tre dagar, jag tycker att jag nyss var det så det känns inte så kul... Men man får väl ta och stå ut med det tills det går över, finns liksom inte så mycket annat att göra.


I helgen har jag inte gjort så mycket annat än att umgås med Henke och familjen :) har inte vart så sp bra väder de senaste dagarna men enligt tv4vädret så ska det bli bra från måndag och framåt så det är bra :)


Nej nu vet jag inte riktigt vad jag ska säga mer så jag avslutar här för den här gången :)


Ha en trevlig kväll //Linda

Av Linda - 16 juni 2010 11:23

Idag är det sol ute! det har jag längtat efter :) Och som det ser ut på tv4vädret.se så ska det bli varmare i morgon :D  Var bara tvungen att skriva det nu x)


Ha en bra dag för det ska jag ha // Linda    



Av Linda - 15 juni 2010 15:57

Inte det roligaste vädret ute nu.. jag tycker att solen kunde ta och titta fram lite så man kan sola :) Hoppas det blir bättre i morgon. Och jag hoppas verkligen att det går bra för Henke i morgon när han har uppkörning, men jag tror att han kommer att klara det :)


När man tänker efter så är har jag nästan aldrig tyckt att livet har varit problemfritt, och det har det ju inte heller. Men trots alla problem som finns i livet så är jag så enormt lycklig, för jag får dela livet med världens bästa person<3 Och jag kan leva med de där problemen om jag lever med den personen som gör mig så lycklig<3 Och jag tror de flesta förstår att den här personen är Henke :) Men han är den bästa som finns och jag Älskar henom av hela mitt hjärta<3


Nu vet jag inte vad jag ska göra, känner för att skriva av mig lite men jag tror jag sparar det tills senare, tror jag ska gå ut en sväng nu och ta lite luft fast det inte är så fint väder ute. Men det regnar inte i alla fall, och det är bra för det är bland det tråkigaste som finns. Aja det var allt jag hade att säga just nu :)

(slänger in en liten bild också )


  

// Linda   

Av Linda - 13 juni 2010 19:03

Nu är det sommarlov :D gud så skönt de är! I fredags var jag på mina småsyskons skolavslutning och kollade när de sjöng i kyrkan och sånt :) Efter det kom Henke och så firade jag hans födelsedag och han fick det jag köpt år honom, han tyckte om det så det var väldigt bra :) Sen vid fyra tiden så åkte jag, Henke, Sandra, Andreas och Emelie till södehamn för att kolla på Erik och Kalle från idol. Båda var väldigt bra men jag tycker att kalle är den bästa av dom två, men vi kollade inte på hela kalles uppträdande för vi höll på att dö av hunger så då vart det att vi åt pizza som var väldigt gott. Men som vanligt orkade jag inte hela, det måste vara något sp med pizza eftersom att man blir mätt så fort och sen vill man inte se en pizza på år känns det som haha.


Nu i sommar ska jag bara ta det lungt och sen kanske jag och Henke tar en sväng till Leksand med Alex och Amanda. Men det ska bli mycket sola och bada det är en sak som är säkert! :D


Ha det bra // Linda    

Av Linda - 9 juni 2010 16:25

Sitter hemma hos henke nu, ska hem sen lite senare ikväll för i morgon ska jag hjälpa Syrran med håret och smink inför studenten. Skulle kännas skönt att ta studenten nu, men det är faktiskt bara ett år kvar och sedan är det min tur :) Och sen vad man ska göra efter det får jag fundera på i ca ett år nu, för jag har ingen anning.


På fredag ska jag på mina småsyskons skolavslutning och efter det ska jag fira min Älskling som fyller 18 då :) Och sen ska jag bara njuta av sommarlovet! Hoppas det blir fint väder nu bara, för jag vill ha en riktigt varm och skön sommar utan en massa regn.



Ha en bra dag //Linda   

Av Linda - 6 juni 2010 16:38

Var ett tag sedan jag skrev här nu, men har haft lite att göra med skolan och så. Men nu är allt klart och det känns så jävla skönt att det är gjort!

Förkyldningen är i stort sätt över nu, men har lite snuva kvar.

 

Var till söderhamn eb sväng idag, köpte bara lite småsaker och en sak till Henke som han ska få när han fyller år på fredag. Hoppas han vill ha det jag köpt bara.

 

Just nu har jag väldigt tråkigt, finns ingenting att göra, plus att jag inte mår så sp bra heller. Men men sånt är livet.... även om man inte vill.

 

 

Ha en bra dag, för de har inte jag

// Linda

Presentation


Linda, 19 år snart 20. Här kommer jag skriva om min vardag men tänkte även använda bloggen till att lägga ut lite målningar och skisser, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards