annalinda

Alla inlägg under juli 2010

Av Linda - 27 juli 2010 15:54

Skriver inte här så ofta nu för tiden, men har inte riktigt haft tid eller lust till det. Men här kommer lite av vad som hänt de senaste dagarna.


I Söndags så var Jag, Henke, Andreas och Emelie och åt pizza och efter det så kollade vi på en film som var ganska sjuk men endå rolig "Kick ass" hette den.


Igår var jag och Henke ner på stan på vid 1 tiden och kollade lite och jag var på banken, Henke hittade en snygg tröja för 175 kr som hade kostat 400 kr. Sen åkte vi och handlade och lite senare var vi ner på grillnatta och jag hittade 2 tunikor för 79 kr för båda :) Men en var för stor så den måste jag lämna tillbaka.


Ja de var nog allt just nu.


//Linda

Av Linda - 22 juli 2010 18:51

Ja nu är man 18 år :D känns skönt! Igår hade jag den bästa födelsedagen någonsin, fick väldigt bra saker och så fick jag pengar och det gillar jag, fast jag har spenderat nästan allt idag när jag klippte mig och handlade lite kläder och ett par skor, men det behövdes :)


Det bästa jag fick igår var ett underbart fint halsband som jag fick av Henke, jag fick även världens finaste blommor av han :) Han gjorde dagen så otloligt mycket bättre än vad jag trodde den skulle bli :) Ja det var väl allt jag hade att säga just nu i alla fall. Halsbandet jag fick syns på bilden här nere som är från igår :)


  


//Linda

Av Linda - 18 juli 2010 20:24

Idag blåser det ju så mkt att det är jobbigt att vara ute.. Fast nu på kvällen har det lugnat ner sig lite, fast bara lite.

Igår var jag och Henke och hälsade på hans pappa som hyrde en stuga utanför sandviken med egen badstrand och allt :) Solen var inte framme så mycket men det var varmt och skönt endå, plus att det var jätte varmt i vattnet :) Vi grillade och sånt och hade trevligt, sen åkte vi hem vid halv 7 tiden.


Idag har vi inte gjort så mycket och vet inte riktigt vad som händer i morgon heller, vet bara att Henke kanske ska leta födelsedagspresent till mig x) Fast han har väldigt svårt med att komma på vad han ska köpa, men det blir säkert bra :) Längtar till onsdag då jag blir 18! :D


Nån blid som Henke tog igår på mig


 


Nu ska jag ut i blåsten och ta lite luft :) Ha det så bra så länge!

//Linda

Av Linda - 16 juli 2010 16:55

Idag jobbade jag sissta dagen, gud va skönt att slippa måla för de har jag gjort hela veckan. Men nu vill jag ha mina pengar så fort som möjligt, behöver köpa lite kläder och färga och klippa håret och sånt. Sen har jag lovat Henke att han ska få ett par byxor som han ville ha i gävle, så får väl ta och köpa dom till han. :)


Idag efter jobbet så åkte jag, Henke, Andreas och Emelie till orbaden och hade väldigt trevligt :) Badade och fikade och skrattade en hel del kan jag lova! Vi har ju lite sjuk humor kan jag säga, vi kommer nog leva länge ;) Men jag tror att folket runt omkring tyckte att vi var lite konstiga men det får man väl stå ut med, för mig gör det inget i alla fall x)


Ikväll ska jag mysa med min Älsklig och äta tacos och titta på någon film, och kanske ta en långpromenad men Nikko, hans underbart söta hund. Bara det att han gillar att tugga på allt han ser, men han är ju valp på det går nog över ;) Sjukt söt är han i alla fall :)


I morgon ska vi troligen åka och hälsa på Henkes pappa som hyr en stuga med egen badstrand utanför sandviken nån stans, hoppas det blir bra väder i morgon också bara. Ne nu ska vi nog åka och handla lite trot jag :)


Ha det bra alla :) // Linda

Av Linda - 11 juli 2010 12:59

Igår lagade jag och henke god mat och sen cyklade vi med andreas och emelie till sanna och spelade wii med henne och lucas i flera timmar, riktigt kul var det. Sen nån gång vid 1 tiden så cyklade vi hem och kollade på tv och åt fruktsallad, så gott!


Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, men i morgon ska jag jobba igen. Skönt att det bara är en vecka kvar nu :)


Vart ett kort inlägg, men har inget mer att säga just nu. Nu ska jag kramas med min Älskling<3


 

Av Linda - 5 juli 2010 16:04

Nu var det ett tag sedan jag skrev någonting här, men det har ju vart så varmt och skönt ute :) och brun har jag blivit också, och det är nog för att jag har varit hela förra veckan i solen när jag jobbade på fotbolls skolan. Det var faktiskt väldigt roligt, småbarna var så söta och roliga :) Den här veckan och nästa så ska jag städa på lite olika ställen och sånt och sen får jag ca 4 tusen och det är alltid trevligt med pengar.


Kan hända att jag inte kommer skriva så mycket nu när det är så fint väder, ska vara ute och njuta av vädret!



Här kommer en blid på mig och henke från midsommarafton :)


 


Ha det bra så länge :) // Linda

Presentation


Linda, 19 år snart 20. Här kommer jag skriva om min vardag men tänkte även använda bloggen till att lägga ut lite målningar och skisser, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards