annalinda

Alla inlägg under augusti 2010

Av Linda - 22 augusti 2010 14:29

Ja, nu är det bara en dag kvar av sommarlovet som har varit så skönt... Jag vill inte tillbaka till skolan, men det är ganska skönt att det är sista året och att efter det kan jag göra vad jag vill! Och jag längtar efter att få flytta hemifrån med min underbara Älskling<3 Tänk vad skönt att ha något eget tillsamans bara vi två<3


Och jag hoppas att den här jävla förkyldningen går över snart, fick 39,4 graders feber i tisdags och sen efter det har förkyldningen inte försvunnit... Fast jag är på bättringsvägen men det kunde ju gå lite fortare tycker jag.


De var nog allt just nu.


//Linda

Av Linda - 15 augusti 2010 23:19

Nu var det väldigt länge sedan jag skrev någonting här, men jag har inte riktigt haft ork eller vetat vad jag ska skriva. Kan ju inte skylla på att det har vart så fint väder så man har varit ute hela dagarna, för det har ju regnat ganska mycket så har väl mest vart inne dom dagarna.


Det jag har gjort är väl mest att jag har vart ner på stan lite då och då och letat kläder och liknanade, har vart hos Andreas och Emelie för att Andreas och Henke brukar spela x-box och så. Kollat en hel del på tv och bara tagit det lugnt har jag också gjort.


för nån dag sedan så spelade jag, Henke, Andreas, Lucas och Sanna minigolf och som jag hade räknat med så kom jag på sista plats... Men det gör inte mig så mycket.


I går var jag, Henke och Andreas på tranan, var inte så mycket folk där men vi hade kul endå.


Idag har jag och Henke vart en sväng på dollar och marknaden som sög som vanligt. Sen har vi nyss kollat på en film och ska väl sova om en stund.


Ja, de var väl allt jag hade att säga nu :)


 


//Linda

Av Linda - 7 augusti 2010 22:58

Här sitter jag ensam och har tråkigt hemma hos Henke, igentligen skulle han inte iväg på björn rosenström men så vart det endå. Jag som inte har fått min lön än kan inte gå så datan och tven har väl hållt mig sällskap än så länge, men tror jag ska sova nu snart för känner inte för att göra så mkt annat.


Suger att veta att typ alla har kul just nu och har typ inte haft tråkigare... :P

Men sånt är ju livet.


De var väl bara de jag hade å säga nu, God Natt!


//Linda

Presentation


Linda, 19 år snart 20. Här kommer jag skriva om min vardag men tänkte även använda bloggen till att lägga ut lite målningar och skisser, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards