annalinda

Alla inlägg under september 2010

Av Linda - 30 september 2010 23:54

Jag förstår inte varför det ska bli såhär, en del saker börjar kännas jobbigt. Mycket i skolan och den jävla huvudverken som alltid kommer tillbaka, fan..


Funderar på att sova snart, Henke fixar med bilen han köpte idag i Andreas garage och han är ju inte tillbaka än så..


Godnatt! /Linda

Av Linda - 28 september 2010 22:35

Sitter hemma hos Henke nu, han ska spela fifa 11 som han har längtat så mycket efter :P och jag tänkte sitta här vid datan en liten stund och sen sova tror jag.


Hade prov idag i Naturkunskap B, jag tror att det gick bra men några frågor var ganska svåra och jag hade så ont i huvudet så det vart lite jobbigt. Men jag får väl se sen hur det gick, borde få godkännt i alla fall :)


I morgon är det prov i Svenska B vilken jag inte ser fram emot, har kollat på nån gamal film som vi typ ska utgå ifrån och skriva om.. Men det är väl bara att stå ut. Men jag känner inte för att gå till skolan i morgon i huvudtaget, är så trött i huvudet och tror jag håller på att bli förkyld, vilket är mindre kul..Men ska gå på provet i alla fall så man slipper göra det nån annan gång.


När jag kom hem idag så tänkte jag plugga lite religion där vi ska skriva en "uppsatts" och sen kom jag på att jag har ju inget skrivpogram på den här datan, eftersom vi inte har fixat det än.. Så i stället satt jag och kollade på gamla bilder på min bdb från typ 2009 och sånt, hittade bland annat denna bild som jag målade för ett tag sendan :P


 


Det var väl allt jag hade att säga nu :) Godnatt! //Linda

Av Linda - 27 september 2010 17:33

Var fotograf igår (dock inte min kamera) när Henke och Brorsorna åkte cross i Mo. Fick ganska mycket sand i skorna kan jag säga, på vissa ställen åkte hela föterna ner så man fick tömma skorna ett par gånger :P Var ju meningen att jag skulle ta kort på alla tre, men det vart mest kort på Lucas för det var bara hans cross som fungerade hela tiden. Andreas har lite krångel med sin nästan hela tiden tycker jag så han åkte inte så många meter innan det vart fel på den, Henek hann åka i ca en timme eller nått sånt men sen gick kedjan av och hade sönder nån grej till kopplingen.. Inte så kul och han vart ju inte så glad av det, men det är sånt som händer och det kunde ju ha vart värre ;)


Idag fick jag skynda mig till skolan från Henke eftersom jag somnade om igen efter att jag stängt av larmet på mobilen, men jag kom i tid i alla fall som tur var :) Är så jobbigt om man skulle missa någonting nu när det är så mycket att göra i skolan.. Har två prov den här veckan och två prov och två inlämningsuppgifer som ska in nästa vecka...suck!


Men nu ska jag plugga inför provet som är i morgon i naturkunskap, får se hur det går men det borde inte vara så svårt, tror jag..


Här är en bild från igår på Älskligen<3


 


// Linda  

Av Linda - 20 september 2010 20:17

Var ett tag sedan jag skrev här igen :P har inte riktigt haft lust eller tid med det på sista tiden, men jag ska försöka blir bättre :)


Har inte hänt något sp den sista tiden, har vart i skolan som vanligt och tiden har bara flygit förbi tkr jag. Veckorna går så fort, idag är det måndag och innan man vet om det så är det Fredag igen, vilket jag längtar efter för då är vi ledig från skolan :D


Har skaffat en ny data i helgen också :) Jag och Henke köpte en bärbar LG data av Andreas som han inte använder längre, skönt att slippa sitta vid mammas och pappas sega data som det tar ett år att starta.


Det var väl allt just nu :)


//Linda

Av Linda - 6 september 2010 13:54

Nu känns det som att skolan har kommit igång på riktigt, har börjat fått lite läxor och sånt och det känns inte det minsta kul. Men det är ju bara ett år kvar så det känns väldigt skönt. Frågan är bara, Vad ska man göra sen? Jag vet inte alls vad jag vill göra sen.. Men jag har ju ungefär ett år på mig att komma på något.


Idag började jag kl 09:00 och slutade kl 11: 55 så det var skönt, och i morgon slutar jag halv 2 :)


Ha en bra dag :)


//Linda :)

Av Linda - 1 september 2010 17:23

  


  Jag Älskar Dig Henke  

Presentation


Linda, 19 år snart 20. Här kommer jag skriva om min vardag men tänkte även använda bloggen till att lägga ut lite målningar och skisser, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards