annalinda

Alla inlägg under oktober 2010

Av Linda - 30 oktober 2010 17:19

Sitter hemma hos Henkes syrra nu, har nyss ätit pizza (för andra gången idag!). Jag och Henke har vart på stan i flera timmar och kollat i lite affärer och bara gått omkring lite, mysigt med blåsigt.


Ja de var väl allt just nu :) Hejdå //Linda

Av Linda - 29 oktober 2010 22:16

Äntligen är det helg och veckan på BF skor ät över, inte för att det var tråkigt där men det är ju alltid skönt med helg. Fast någon sovmotgon blir det inte direkt i morgon, jag och Älskling ska åka hemifrån senast kl 09:00 mot stockholm för att tillbringa helgen där :) Har längtat hela veckan, och en resa till stockholm kan ju bara bli bra när man åker med den person man Älskar över allt annat på jorden<3


Sitter och väntar på att Älskling och lillebror ska komma hem från bandyn, ska kolla lite bloggar nu och sen dröjer det og inte så länge innan jag lägger mig för att sova :)


Ha en bra helg alla :) //Linda

Av Linda - 26 oktober 2010 19:52

Hej

Nu var andra dagen klar på BF och kan säga att jag tycker synd om mina fötter, står och går hela dagarna och har skor med lite klack på vilket kanske inte är så smart. Men det är faktiskt ganska kul att vara där, har bra tider också, kl 10:00 till 15:00 så det känns skönt :)


Nu ska jag bara ta det lugnt och titta på tv med världens bästa Älskling<3

 

//Linda

Av Linda - 22 oktober 2010 23:44

Nu sitter jag här efter en dag som har gått ganska så fort :P

Var sjukt trött när jag vaknade och är sjukt trött nu, men endå känns det som att jag inte vill sova riktig än.

Henke är i Ljusdal och dricker och kollar på nån bandy match så jag har bara varit hemma största delen av dagen och inte gjort så sp mycket. Tog en liten promenad med lilla syster, kallt var det men ganska skönt endå :)


Känns väldigt skönt att inte behöva gå till skolan på vå hela veckor nu. Den veckan som kommer så ska jag ha praktik på Bf skor och väskor i en vecka och efter det så är det ju höstlov :D Synd bara att Henke ska jobba hela lovet.


Nu ska jag i alla fall kolla runt på lite bloggar och sånt innan jag ska sova, och sova ska jag göra länge!

Godnatt :)

Av Linda - 20 oktober 2010 19:31

Känns som att den här dagenhar vart väldigt lång! Började kolckan 08:00 och slutade 15:00 och visst, det låter kanske inte så jobbigt med det har det varit kan jag lova. Var så trött på morgonen och det vart ju inte bättre av att jag inte kännde för att äta så mtcket frukost plus att maten i skolan inte var ätbar.


Tråkiga lektioner förutom projektarbetet där jag och Rebecca jobbar med en uppsatts så vi var i bibloteket och letade böcker hela lektionen. Hade även två prov och på idrotten så hade vi boxersize (stavning?) , det var väldigt jobbigt med det känns väldigt bra efteråt :)


Efter det så gick jag hem till Henke och nu sitter vi och tittar på tv :)


Ha det bra :) //Linda

Presentation


Linda, 19 år snart 20. Här kommer jag skriva om min vardag men tänkte även använda bloggen till att lägga ut lite målningar och skisser, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards