annalinda

Alla inlägg under juni 2011

Av Linda - 19 juni 2011 21:38

Ja, jag tänkte att nu vore en tid att börja blogga igen. Tror att jag kommer hålla igång ett bra tag nu faktiskt :) Tänkte göra mitt bästa för att de ska bli intressant att läsa, men jag skriver också för min egen skull.


Tog ju nyss studenten, känns så himmla bra. Men nu börjar livet på riktigt, ska bli både kul och lite mindre kul på samma gång men mest kul. Man längtar som en tok efter den dagen, och när den är där så går det så fort så man hinner nästan inte förstå själv att man faktiskt tar studenten. känns overkligt fortfarande, men när sommaren är över så inser man nog det mer och mer :)


Var i alla fall iväg en sväng på stan igår för mig själv och kollade runt lite, letade efter något att ha på fredag när det är midsommarafton. Vet inte riktigt om jag ser fram emot det faktiskt, fråga mig inte varför för de vet ja knappt själv :P Aja, jag hittade i alla fall ett jätte fint och sommrigt linne på lindex :) är jätte nöjd. Sen hittade jag ett par örhängen och lite smink inne på Åhlens :)


Nu ska jag nog ta och kolla på en film i min ensamhet, ha en bra kväll :)


     

Presentation


Linda, 19 år snart 20. Här kommer jag skriva om min vardag men tänkte även använda bloggen till att lägga ut lite målningar och skisser, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards