annalinda

Alla inlägg under juli 2011

Av Linda - 15 juli 2011 14:15

Idag har det hittils inte hänt så mkt, vaknade halv 1 som vanligt och var helt slut! kan man inte somna på kvällarna så är det så.. de suger :P har inte något inplanerat idag, tråkigt väder ute så finns inte så mkt att göra tyvärr.


Men i morgon ska jag hämta ut mina nya skor och sen blir det tranan med trevligt folk ;) hoppas att det är mkt folk där också :) ser fram emot att göra något kul för en gångs skull, känner faktiskt att jag är värd att ha kul!


nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, tappade fantasin helt enkelt :P men jag hoppas att alla har en bra dag och speciellt Therese som nu sitter på tåget och ville ha något att läsa, hoppas detta duger fast de va ganska kort ;) <3


Bjuder på en bild på mig och Therese från studenten! :) dock ser inte jag så glad ut på denna bild, men tro mig de va jag! (var ju inte berädd) ;)

 

Av Linda - 13 juli 2011 22:07

Den här dagen har vart fruktansvärt lång! har inte gjort så värst mkt, bakat lite tills ja fyller år ;) Vilket är snart :) sen har jag läst lite i körkortsböckerna :P just nu sitter jag bara vid datan och lyssnar påen massa bra musik! får se om jag tar och kollar på någon film snart, synd bara att de e så tråkigt att kolla på film ensam.


I morgon ska jag fira mormor som fyller år och sen ska ja väl inte göra så mkt mer, men om solen är framme så ska jag självklart sola så mkt jag hinner, vill bli brunare!


hoppas ni har en bra kväll :)

?

Av Linda - 13 juli 2011 14:03


   En sån här dag som saknar ord




          

Av Linda - 11 juli 2011 23:20

Har inte bloggat på några dagar nu, men det har vart så fint väder så har passat på att sola och bada så mkt jag kan ;) Annars har det väl inte hänt så mkt sp :P


Idag har jag i alla fall skickat efter ett par skor från nelly.com, och ja erkänner att jag är skotokig ;) har även ett par nya skor som jag inte har hunnit lagt ut nån bild på här men tänkte att jag kan göra det nu plus en bild på skorna som jag skickade efter idag :)


Ja, det här fick bli ett inlägg om skor helt enkelt, ha en bra kväll :)



Översta är från nelly :)


 

 

Av Linda - 1 juli 2011 19:49

Som rubriken säger så har jag vart utan dator i några dagar så har inte haft möjlighet att skriva, plus att mitt liv leker inte precis just nu heller. Känns som att jag har allt emot mig så är ganska deppig och har inte så stor motivation till något nästan, men jag gör allt jag kan för att hålla humöret uppe!


Idag har jag spenderat några timmar hemma hos Sanna, vi bakade kladdkaka och kollade på flim ;) efter det så gick jag en sväng på stan och kollade runt lite :P hittade en ring, underkläder och volympuder till håret :) men det är farligt att gå omkring i affärer för man vill ha så mkt...


Nu är det ju helg och jag har ingen anning om vad jag ska göra, vill inte bara sitta hemma och ha tråkigt men det är väl så det kommer att bli.. som sagt så går inget som jag vill nu och det känns fördjävligt så vet inte hur mycket jag kommer att blogga framöver, men jag ska försöka blogga så mkt jag känner för och kan :P


Hoppas att ni kan ha en trevlig helg i alla fall :)

Presentation


Linda, 19 år snart 20. Här kommer jag skriva om min vardag men tänkte även använda bloggen till att lägga ut lite målningar och skisser, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards