annalinda

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Linda - 4 april 2012 21:27

Hallå!


Har vart lite dålig på att skriva här, men nu ska det bli bättring på de! Tänkte göra ett långt inlägg igår men det blev inte av, gårdagen var fylld av så mkt blandade känslor och jag mådde inte alls bra. Kan ju inte säga att jag mår toppen nu heller, ganska långt ifrån faktiskt. Men men, det ska bli bättring när der gäller bloggen iaf :)



Denna dag, som alla andra har bara flugit iväg. Slutade kl 16:00 sen åkte ja hem och lagade mat och tog fram lite påsk saker med lillesyrran!  Och jag kan ju säga som så att det är inte de lättaste att fixa påskris, speciellt inte när man bara hittar ett (!) sånt träd och ska försöka få ihop så det räcker. Sen är jag inte världens längsta person heller så jag fick ju klättra och hoppa och ja vette fan allt, haha!


Imorgon ska jag jag träffa Emelie och lilla Elias på stan när jag har slutat, trevlit trevligt! :) Sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske blir en lång promenad eller kanske en springtur! Ska även försöka måla lite, så de kanske dyker upp någon bild snart!


Nu ska jag kolla på "lyckan i LA" och sen sova! Godnatt :)


//Linda

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linda, 19 år snart 20. Här kommer jag skriva om min vardag men tänkte även använda bloggen till att lägga ut lite målningar och skisser, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards