annalinda

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Linda - 6 maj 2010 16:58

var ett tag sedan jag skrev någonting här, men det har vart så mycket nu med skolan och så. Idag hade jag det tredje provet för den här veckan och i morgon väntar det fjärde provet, som är ett nationellt prov i engelska. Men jag tror att det ska gå bra för engelska är inte så svårt, men jag längtar inte till det nationella provet i matte. Längtar så mycket till sommarlovet, tänk att bara få vara ledig i flera veckor och inte känna någon press att man måste plugga en massa! Hoppas bara att det blir en varm och skön sommar :)

 

I går var det sista pogramet av anra avenyn... min favorit serie och nu är den slut. Men jag tycker att slutet var ganska bra men endå ganska väntat vad som skulle hända.

 

aja, nu ska jag plugga religion. Inte det minsta kul faktiskt men det måste göras.

 

//Linda

Presentation


Linda, 19 år snart 20. Här kommer jag skriva om min vardag men tänkte även använda bloggen till att lägga ut lite målningar och skisser, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards