annalinda

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Linda - 27 mars 2012 17:08

Har nyss kommit hem efter en ännu en dag fylld av skor :) Trivs så jäkla bra med att vara i butik, tror jag ska starta eget någon gång i framtiden :)


Haft en skapligt bra dag hittils idag, fast den innehåller enorm saknad.. Vart så himla sugen på att handla kläder idag när jag satt och tittade i tidningen Sofies mode, men är ju inte gjord av pengar. Brukar även bli så att när man verkligen går i affärer och letar kläder så hittar man inget, och när man egentligen inte ska köpa kläder så hittar man en massa!

Får se om det blir en sväng på stan något tag :)


Igår kväll så hittade jag ett paket ute på trappan med en söt lapp på, i paketet så fanns en massa gott och behövliga saker. Den "hemliga" avsändaren var underbaringen Sanna Sjöö! <3

 


Lägger ut en dagens outfit idag med:


Kavaj - HM

Linne: HM

Jeans: Cubus


 


Hörs och ses!

// Linda

Presentation


Linda, 19 år snart 20. Här kommer jag skriva om min vardag men tänkte även använda bloggen till att lägga ut lite målningar och skisser, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards