annalinda

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Linda - 15 november 2010 17:25

Nu var det ju ett tag sedan jag skrev här, tog en liten bloggpaus men nu är jag tillbaka.


Känns som att lovet bara flög förbi på nån sekund.. Nu är det ganska mycket att göra i skolan också, som vanligt tyvärr.. Men jag ska bli bättre på att plugga så att jag får någonting gjort. Var sjuk tre dagar förra veckan vilket inte gjorde saken bättre när jag hade alla böckerna i skåpet i skolan.


Nu sitter jag här och har nyss pluggat lite Naturkunskap vilket inte är ett dugg intressant, och det blir ju inte bättre av att man somnade sent igår så att man nästan är för trött för att orka göra något alls.


Och det värsta jag vet är att skirva uppsattser i Historia..Vilket jag måste göra snart. Själva ämnet skriker man ju inte av glädje för heller.. tror det är det tråkigaste ämnet jag läst nån gång faktiskt.


Ne men nu ska jag återgå till naturkunskapen, Jippie..

//Linda

Presentation


Linda, 19 år snart 20. Här kommer jag skriva om min vardag men tänkte även använda bloggen till att lägga ut lite målningar och skisser, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards