annalinda

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Linda - 19 november 2010 18:57

Äntligen sitter man här och det är helg, vilket betyder sömn och vila, men tyvär betyder det även lite plugg som måste göras vilket inte alls känns lika kul. Men sånt är ju livet och just den här veckan som vart och den som blir så är det väldigt mycket som ska göras klar, lämnas in osv.


Men just ikväll tänker jag inte ens rör skolböckerna för ikväll blir det massa mys med Älsklingen som alltid får mig på gott humör. Ända sen i morse har jag faktiskt känns att jag har vart på ganska bra humör fast jag inte sovit alls nå mycket i natt. Var först till skolan och hade "prov" i teckenspråk vilket gick väldigt bra enligt läraren :) Efter det så hade jag två timmars rast och sen historia, vi fick se på en film om mänskliga rättigheter på ca 10 minuter och efter det vart vi indelade i grupper om 4 och fick prata om några frågor till filmen och det vart en väldigt rolig diskution faktiskt :)


Men nu ska jag kolla runt på lite bloggar och sen mysa med Älsklingen, ha en bra kväll!

//Linda :)

Presentation


Linda, 19 år snart 20. Här kommer jag skriva om min vardag men tänkte även använda bloggen till att lägga ut lite målningar och skisser, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards